Teknoloji

Decathlon, Apple Vision Pro’da üstün bir deneyim sunmaya hazırlanıyor

Dünyanın en büyük spor malzemeleri perakendecisi DECATHLON, Apple Vision Pro için yepyeni sürükleyici alışveriş uygulamasıyla müşterilerine üstün bir deneyim sunmaya kendini adamıştır. Uygulama 2 Şubat’ta Amerika Birleşik Devletleri’nde kullanıma sunulacak.

Özel ekiplerin aylarca süren şirket içi geliştirme çalışmalarının ürünü olan DECATHLON uygulaması, müşterilerin şirketin en son yeniliklerini keşfetmelerine ve en sevdikleri spor ürünlerini satın almalarına olanak sağlamak amacıyla Apple Vision Pro için yeniden tasarlandı. Amerika Birleşik Devletleri’nde uygulama, kullanıcıların açık hava maceralarına eşlik edecek şekilde tasarlanmış çeşitli açık hava ve bisiklet kreasyonları sunacak.

Apple Vision Pro, sınırsız tuvaliyle sunduğu görsel zenginliği, sorunsuz ve sürükleyici bir alışveriş deneyimine dönüştürüyor. Bu yeni uygulama ile DECATHLON müşterileri, yeni DECATHLON çalışmalarını kişisel ortamlarında göz açıp kapayıncaya kadar 3 boyutlu olarak görüntüleyebiliyor. Böylece her eserin hikayesini keşfetmek, seçmek ve eserleri satın almak son derece kolay hale geliyor.

DECATHLON, ister orta düzey sporcu, ister profesyonel sporcu olsun, spora tutkun tüm kullanıcılarının alışverişlerinde her geçen gün daha sürükleyici bir müşteri deneyimi yaratıyor. Apple Vision Pro gibi yeni platformlara yapılacak yatırımlarla müşteriler Decathlon’u hem evlerinde hem de mağaza ortamında birçok farklı perspektiften deneyimleme fırsatı bulacak. Bu uygulama DECATHLON müşterilerine vaat edilen yepyeni olasılıklar dünyasının ilk örneğini temsil ediyor.

DECATHLON CEO’su Barbara Martin Coppola yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Müşterilerimize Apple Vision Pro ile benzersiz ve sürükleyici bir deneyim sunmaktan heyecan duyuyoruz. Bu uygulama, etrafta çalışan ekip arkadaşlarımızın tasarım ve teknolojiye olan inanılmaz bağlılığının değerli bir örneğidir. Dünya.” “Bu uygulamayla çağdaş spor dünyasında yenilik yapma kararlılığımızı bir adım daha ileriye taşıyoruz. Kullanıcılarımızın spor deneyimine eşlik eden bu yenilikçi ve heyecan verici katkılar, gelecekte olağanüstü gelişmelere ışık tutacak.”

2 Şubat’tan itibaren ABD’de kullanıma sunulacak olan uygulama, zaman içerisinde güncellenmeye devam edecek.

 

DECATHLON HAKKINDA

DECATHLON, 70’den fazla ülkede 1.700’den fazla mağazası ve 105.000 takım arkadaşıyla dünyanın en büyük spor malzemeleri perakendecisidir. Entegre iş modeliyle DECATHLON, dünyanın her yerindeki insanları sporun büyüsüne kaptırmak için tasarlanmış yenilikçi spor ürünlerinin üretiminde uzmanlaşmıştır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

habercizre.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu